piątek, 16 grudnia 2011

kulki rafaello po mojemu

Składniki

- szklanka cukru
- szklanka wiórek kokosowych
- sklanka kaszy manny
- 1/2 szklanki wódki
- 1/2 szklanki mleka

ponadto
- masło
- 4 paczki zmiażdżonych lub przekręconych przez               maszynkę herbatników
- 2 łyżki mleka w proszku
- wiórki do obsypania



Przygotowanie

Moją pasją są eksperymenty,modyfikuję przepisy i zawsze mam coś nowego.Kulki robiłam na wesele koleżanki na słodki stół,znikły wszystkie i na następny dzień nie było ani jednej.

Cukier,wiórki i kaszę zalewamy wódką i mlekiem,odstawiamy najlepiej na noc do napęcznienia.Gęstą papkę miksujemy z miękkim masłem.Dodajemy herbatniki i mleko w proszku,dokładnie mieszamy i odstawiamy do lodówki na 1-2 godziny.Następnie robimy kulki wielkości orzecha włoskiego i obtaczamy w wiórkach kokosowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz